|
|||||||
| Løst & fast Her kan du poste indlæg i denne stil: Jeg er glad eller sur Jeg har en holdning til noget, der ikke er rollespil Jeg er i Afrika Jeg har set en film eller spillet bordrollespil |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
|
I'm back baby.
Puha. Så ser jeg lige noget med liveforum på nettet og tænker.
"Hey! Har jeg ikke en account der?" Jeg kigger på brugerlisten, og til min overraskelse er mit navn der. Jeg logger ind og opdager at sidste gang jeg var herinde er ca 8 år siden, da jeg var 22 (30 år i skrivende stund). Det er godt nok lang tid siden. Det var tilbage i dagene med Aihlann Bachir, og CC. Nu er profilen opdateret og lysten til at komme tilbage i Dansk live er vækket til live, takket være Rasmus og Louis, der inviterede mig ud til Kommas afslutnings scenarie. Jeg håber at se en masse af de folk jeg kender fra gamle dage og møde en masse nye. Hep hey og hav en god spiller! *wink* |
|
|
||||
|
||||
|
Det er godt at have dig tilbage Jun. Du gør kun verden et bedre og sjovere sted at være
|
|
|
|||
|
|||
|
He he. Tak skal du have Flemming. Long time no see, forresten. Går det hele som det skal?
|
|
|
||||
|
||||
|
Mindre chat her, vi tager den på fjæsbogen
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |