Go Back   LiveForum Debatten > Off topic > Annonceringer

Annonceringer Her kan du poste indlæg i denne stil: Person/ting/information søges eller tilbydes... Jeg holder fest eller reception Vil du med i biografen Hvad betyder...? Er der nogen, der kan hjælpe mig med...?

Reply

Thread Tools Display Modes
Old 29.12.2009, 20:36
Søren Hammer Sørensen Søren Hammer Sørensen is offline
Registered User

Søren Hammer Sørensen is on a distinguished road
Jeg laver rollespils-udstyr - GRATIS*

Fordi jeg elsker at lave udstyr, gerne vil blive bedre til det - Og gerne vil gøre en tjeneste for dem som ønsker det, Så vil jeg begynde at lave udstyr (Våben, kostume, smykker osv.) gratis.

Dog ikke helt gratis! Jeg skal ikke have penge for arbejdet, men kræver at mine udgifter til materialer bliver dækket. (Jeg vil selvfølgelig prøve at regne ud hvor meget det vil komme til at koste inden, og hvis man ikke stoler på mig, kan man evt. selv købe materialerne)

Dvs. det bliver ikke dyre end hvis du selv skulle lave det.

Jeg vil ikke sige nej til et projekt på forhånd, så hvis du står og vil have en eller andet ting, men ikke selv kan lave det, så skriv en mail til mig (Hammer@martillo.dk), og så kan vi snakke om det.

Skitser og ideer er meget velkommen, men hvis man ikke helt kan finde inspiration så vil jeg også hjælpe med det!

Her er en lille bunke billeder af noget af det jeg har lavet(Flere kommer senere): http://soerenhammer.deviantart.com/

NOTE: Hvis det er et meget tidskrævende projekt eller noget hvor der ligger en deadline på, så kan det være jeg vil kræve en skilling for det, men det kommer an på projektet, så skriv en mail så vi kan finde ud af noget!
Reply With Quote
Old 04.01.2010, 16:46
Søren Hammer Sørensen Søren Hammer Sørensen is offline
Registered User

Søren Hammer Sørensen is on a distinguished road
Jeg er rigtig glad for der er folk der har taget imod mit tilbud!

Jeg har nu en bunke projekter som jeg skal have lavet (og et par måske'er), så derfor så kan der måske godt gå lidt tid før jeg går i gang med nye projekter (Skal jo lige have lavet dem jeg allerede har sagt ja til)

Og så en anden ting. Det er lidt svært at beregne for hvor mange penge latex, og skum man bruger og diverse ting, så prisen er ikke 100% præcis - men man kan stadig regne med mere end 50% billigere end butikkernes billigste - og det jeg laver er jo også nærmest costum-made.

Og jeg skal også lige rette en bummert jeg lavede i min originale post. Det er ikke kun materiale omkostninger jeg skal have dækket, men også fragt hvis det skal sendes. (Det bliver hurtigt en dårlig "forretning" hvis jeg selv skal betale for fragten af det jeg laver)

Til sidst er der ikke mere at sige end, jeg stadig tager imod alle slags opgaver, så det er bare at sende mig en mail, eller skrive her på forummet!
(Nu med lidt ventetid)
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules