|
|||||||
| Køb og salg Køb og salg af alskens live relaterede effekter, kostumer, etc. Annoncer er velkomne i dette forum (og KUN i dette forum). |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
|
Til salg
Live rollespils udstyr, Fullplate (warrior model) alle dele.
Fullface hjelm. Slagkofte. Diverse sværd ialt 6 stk, plus et unik håndlavet plus matchende dagger. Økse meget detaljeret. 2 tower shields, et unikt speciel lavet. Bælter, takser, potion taske, skeder ovs. Kofter, bukser, og diverse paddings. Læder krave og handsker. Plus meget mere. Ialt ny værdi mere end 15000 Billeder kan ses i mit "Til salg" album. DBA link http://www.dba.dk//asp/soegning/deta...nceid=63499000 |
|
|
|||
|
|||
|
Sælger du separat? Er meget interesseret i bælter, tasker og handsker
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Nope, sælger ikke enkelte ting..
|
|
|
|||
|
|||
|
Nyt link
|
|
|
|||
|
|||
|
hej, sælger du kun alle tingene samlet?
eller er det muligt at købe de større ting seperat? |
|
|
|||
|
|||
|
Enkelt-dele salg....
Det er stadigvæk min mening at sælge det hele samlet, jeg gider ikke ligge tilbage med enkelte ting, så hvis ikke jeg kan sælge det hele på en gang vil jeg hellere beholde det.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror det er uhyre sjældent at en person vil købe 9 våben og 2 skjolde - Det skulle måske lige være foreninger, og de kan alligevel få nogle billige deals rundt omkring så det kan man alligevel ikke rigtig. så du får utrolig svært ved at sælge det samlet - Jeg vil gå så langt som at sige det er umuligt.
Også hvis original prisen var 15.000 - så vil du jo nok gerne have mindst 5-10.000 for det - og det er der nok ikke nogen der lige smider efter sådan noget på en gang. |
|
|
|||
|
|||
|
Min pris
Jeg vil ha 5000kr for det hele, og hvis ikke der er en der vil købe det hele, så kan man jo snakke sammen og splejse om tingene. Og som jeg har sagt før, jeg gider ikke ligge inde med nogle af tingene, så jeg sælger det hele eller beholder det hele. Og desuden har jeg haft kontakt med flere interesserede, men grundet julen havde de ikke penge, men jeg ved at jeg nok skal få det hele solgt, det er et rigtig godt tilbud, og hvis ikke der er en der kan se det, så kommer jeg jo ikke af med det, også får det bare en plads i kælder rummet....
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Hvorfor siger du ikke bare så at rustningen skal sælges samlet mens alt andet kan sælges hvert for sig da du ellers kommer til at have den annonce stående i årevis
|
|
|
|||
|
|||
|
Han har tydeligt givet udtryk for sit ønske om at sælge samlet..
Give him a rest.. det er lækre ting, ja det er mange penge for de fleste i miljøet at kaste afsted på én gang, men se sådan på det, at hvis du køber dét, så kan du jo selv sælge enkeltdelene videre bagefter.. Til sælger: Jeg har set din tydelige pris angivning, anfægter hverken den eller hvor retfærdig den er, da prisen uden tvivl er ganske udemærket. Jeg vil, som enhver anden forretningsmand selvfølgelig komme med et lavere tilbud, i tilfælde af at du skulle få svært ved at sælge det. Jeg tilbyder en kontant pris på 3000 kr, hvor jeg står for transport omkostningerne, dette er langt under din forlangte pris og en afvisning vil være forståelig, jeg tillader mig dog at tilføje at tilbuddet står, hvis du skulle ombestemme dig.. Med hilsner Glenn E. Revsbech 31 62 61 90 |
|
|
|||
|
|||
|
Er tingene solgt?
|
|
|
|||
|
|||
|
Rollespils udstyr
Nej tingene er ikke solgt.
Og til ham med det, i mine øjne, latterlige lave tilbud, så er svaret klart NEJ... Jeg er dybt rørt over hvor mange af jer der har en mening om hvad og hvordan jeg får tingene hurtigt solgt, men lad mig en gang for alle fastslå at hvis ikke jeg kan sælge det hele for 5000kr, så bliver tingene bare sat ned i min kælder, men det ville sgu da være trist, det er et kanon tilbud og jeg ved at en live rollespiller kan få rigtig meget glæde af tingene, så bare drop yderligere beskeder omkring tilbud og forespørgsler om salg af enekelt ting, DET ER DET HELE FOR 5000kr, ELLER INTET, take it or leave it........ Jeg sælger ikke fordi jeg mangler penge, jeg har bare mistet interessen for live rollespil, og syntes det ville være trist at alle disse fede ting skulle stå i en kælder og trække støv. Men jeg kan forstå på folks posts at det nok desværre ender sådan, men det er sgu jeres tab, ja og mit da jeg har givet ny pris for alle tingene, og jeg var dum nok til at tro jeg kunne glæde en anden ved at sælge tingene for en meget lav pris, jeg lader annoncen på DBA løbe denne måned ud og hvis ikke tingene er solgt så ender tingene i min kælder...... |
|
|
|||
|
|||
|
Er ved at arrangerer et større arrangement til sommer, og skal lige snakke med mine medsammensvorne. Måske er vi interesserede, men vender tilbage hvis det skulle være tilfældet!
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|