|
|||||||
| Generelt I dette forum kan du debattere alt live-relateret, der ikke hører hjemme i et af de andre fora. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
|
Hej Anders
Jeg bor i Århus så er ikke relevant for mig, undrede mig blot :-) , men svaret giver fint mening, mest pointe i overbevise dem som side på magten ;-) |
|
|
|||
|
|||
|
Hva kommer den dags orden snart (og info om hvor det er?)
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg tror Berner er i eksamensland eller noget. Sparker lige til ham når jeg ser ham.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg er et dårligt menneske og melder afbud til mødet, såfremt der altså bliver et sådant...
|
|
|
||||
|
||||
|
Der bliver skam et møde imorgen. Undskyld fraværet har været i eksamen og familie-mod.
Ligger en dagsorden op imorgen tidlig. Til folk der ikke er tilmeldt så skal i være stadig være velkommen. - Anders |
|
|
||||
|
||||
|
Hvor bliver mødet afholdt (såfremt jeg mod forventning alligevel får tid til at møde op...)?
|
|
|
||||
|
||||
|
crap...jeg har dobbeltbooket. Skal desværre til KP11 møde i aften, så jeg må også melde fra.
Beklager |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg havde også forventet en aflysning, så har også planlagt andet.
|
|
|
|||
|
|||
|
Jeg vil meget gerne med, men hvor bliver det afholdt???
|
|
|
||||
|
||||
|
Vi holder mødet i Rollespilsfabrikkens lokaler da Peter Mark Lundbjerg gerne vil se dem tros rod.
Det er trist at folk falder fra, men sådan er livet og jeg håber at se jer til et kommende møder. Og vi cutter i tiden nu hvor vi er færre så det bliver klokken 17.30-19 (rettet). Så konklusion: Møde om Samarbejde i KBH og Folkeoplysningudvalget, Glentevej 70 (Rollespilsfabrikken), kl 17.30-19. (rettet) Dagsorden:
Love Anders Last edited by Anders Gredal Berner; 07.01.2010 at 12:14. Reason: Ændret tidspunkt fra 18 til 1730 |
|
|
||||
|
||||
|
Oplægget om mål for Rollespils- og andre kulturudøvende foreninger i KBH vil tage udgangs punkt i rapporten vi lavede i foråret.
Her er anbefalingerne til kommunen og rapporten er for stor til at blive vedhæftet men finder lige et link. 1. De kulturudøvende foreningers organisering:
2. De kulturudøvende foreningers behov for flere og egnede lokaler:
3. Folkeoplysningsudvalgets organisering og kommunens informationsstrategi:
4. De kulturudøvende foreningers tilskudsmuligheder:
5. Rådgivning, kompetenceløft og vidensdeling i sociale netværk:
|
|
|
|||
|
|||
|
Argh, jeg skal til et andet møde kl 19, så kan vi ikke cutte tiden i den anden ende så det bliver fra 17-19 istedet?
|
|
|
||||
|
||||
|
Hej Troels
Jeg har kunne rykke det til 1730. så skal vi nok kunne nå det til kl 19 og hvis folk vil snakke videre bagefter så gør vi det. Love - Anders |
|
|
|||
|
|||
|
det er perfekt, så kan jeg nå at være der lidt over en time.
Mange tak |
|
|
||||
|
||||
|
ked af jeg ikke var opmærksom på det var i aften
en anden gang må den endelige dato godt komme lidt før - og hvis den kommer i første indlæg i tråden, kan man med fordel skrive et nyt indlæg at den er kommet ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Tak for godt møde, referatet kommer op snarest når jeg har skrevet det igennem.
Love Anders |
|
|
||||
|
||||
|
Hej Daniel
Alle kan være uopmærksomme og til næste gang skal jeg nok tage forbehold for at folk løbende skal have at vide at mødet bliver til noget. Men møde datoen er både skrevet i første post og i post nummer 15, d. 21/12: |
|
|
||||
|
||||
|
jeg er bygget af fail og trætte øjne - beklager fejlen
Håber dog i havde et godt møde, og ser frem til hører mere om resultatet ![]() |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|