|
|||||||
| Scenarier I dette forum kan du diskutere scenarier og lignende, før de afholdes. Reklamer for scenarier hører også hjemme i dette forum. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
||||
|
||||
|
Starstruck
Skal I med til Starstruck?
Det skal jeg!! Det bliver helt fantastisk!!!! Se billeder fra Århus afviklingen. Og meld jer til her. |
|
|
|||
|
|||
|
Det lyder skide sjov, og et lille spil er jo altid en god måde at starte en fest, men "hva' ska' man?"
-Søren |
|
|
||||
|
||||
|
Kunne forestille mig at det var festrollespil med fokus på intriger hvor man spiller hollywoods stjerne skare. Højst sandsynligt alle de stjerner der ikke er super stjerner, men selvfølgelig går efter det. Det er en smuk, men brutal verden hvor et par spydige ord eller en velplaceret paparazzi virker lige så godt som en dolk i ryggen.
Men jeg gætter bare! |
|
|
||||
|
||||
|
Tilmeldt!
![]() |
|
|
|||
|
|||
|
I loves itz!!!
|
|
|
||||
|
||||
|
Troels gætter godt.
Lidt mere konkret er der 2 hoveddramer der udspiller sig. Et reality show og et arve/mord mysterie Så er der en række andre konkurencer som at blive den højest tilbedte, rigeste og mest omtalte celeb. Derudover har rollerne mere personlige mål og dystre hemmeligheder. Men alt det er kun igangsættere til det virkelige formål: At vare intrigant, forfærdelig og fabules en hel aften. |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|