|
|||||||
| Generelt I dette forum kan du debattere alt live-relateret, der ikke hører hjemme i et af de andre fora. |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
||||
|
||||
|
Liveforum er død - længe leve Liveforum
Jeg vil gerne sige for den tid jeg har haft sammen med jer. Det har været hyggeligt og informativt.
Det er ærgerligt at det slutter, men alt godt kommer vel til en ende. Lad os håbe der kommer et nyt live orienteret forum vi kan fortsætte på en dag. |
|
|
||||
|
||||
|
Ærgerligt at det slutter
og ret synd for grundlæggerne Rasmus & Morten at deres mangeårige arbejde bare bliver smadret!! Venlig hilsen Lars Andersen |
|
|
||||
|
||||
|
Far vel du rollespillets flagskib blandt forummer...
Jeg håber at erstatningen bliver dig værdig! mvh Rasmus Tranum |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg vil i eftermæglet sige, TAK for LiveForum.
LiveForum har haft en enorm betydning. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Og hvorfor betragtes dette skift som at det 'slutter' frem for det flytter? |
|
|
|||
|
|||
|
Fordi liveforum som bred platform slutter. Det der "fortsætter" er et rodet debatforum på Bifrosts hjemmeside. Det virker langt mindre bredtfavnene og samlende end liveforum.
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg vil give daniel ret i at LF ikke er blevet smadret.
Jeg glæder mig til at se LF rejse sig fra Asken under Bifrost. Selv om at jeg er bekymret for, hvorvidt det kunne komme til at kvæle LF. Efter samme model som Troels. |
|
|
||||
|
||||
|
Quote:
Forummet som Bifrost har valgt skal afløse Liveforum er af sådan en ringe karakter at nogen, deriblandt mig, ikke mener at det kan leve op til de krav, som vi stiller til et velfungerende forum. Ting der springer i øjnene er:
Dette er årsagen til at jeg ikke ser dette som et skift, men enden på en epoke. Vær ikke i tvivl om at jeg vil fryde mig helt ind til min inderste mørke sjæl hvis jeg tager fejl og at vi vil opleve at det nye forum er, hvis ikke bedre, da mindst lige så godt som dette vi i dag siger farvel til |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|