|
|||||||
| Køb og salg Køb og salg af alskens live relaterede effekter, kostumer, etc. Annoncer er velkomne i dette forum (og KUN i dette forum). |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har lige fået ryddet ud i alle gemmerne, og har derfor lidt til salg:
Det drejer sig om en masse kernelæder (2-3mm) og ruskind. Der en fyldt sort sæk med det. (ca. 8kg) Det er alt fra små til store stykker. Derudover har jeg også en sort sæk fyldt med natur skind, kunst skind og en masse pels. (ca. 3-4kg) Altså enhver rollespillers drøm :P Min pris er 1100kr for det hele, da der er for over 2000kr i alt. Men kom med et realistisk bud, og så finder vi nok ud af det. -Jeg forebeholder mig retten til ikke at sælge hvis budet ikke falder i min smag. Send PM eller Mail. Dingohunden@hotmail.com -Ikke messenger tak. Mvh Nikolaj Christensen, som har for mange ting og for lidt plads Last edited by Nikolaj Christensen; 25.09.2005 at 20:29. |
|
|
|||
|
|||
|
Det lyder skisme billigt... tror at jeg vil slå til... men kan jeg ikke få lidt billeder?... bare for at få en idé om hvor store stykker det er..
|
|
|
||||
|
||||
|
Jeg vil også gerne have billeder, er muligvis interesseret.
|
|
|
|||
|
|||
|
Ej nu har jeg jo lige ryddet op?
Nå... Jamen så kyler jeg det hele ud på gulvet (Igen ) og tager nogle billeder til folket.-I morgen! Mvh Nikolaj Christensen |
|
|
|||
|
|||
|
Så var der ellers billeder.
Vi ligger ud med at sige at jeg, som sædvanligt, havde skrevet forkert. Alt læder og ruskind: 1100kr. (Forsendelsen finder vi ud af.) Skind osv.: 700kr. (Forsendelsen finde vi ud af.) Jeg kan evt. tage det med til diverse kampagner osv. Derud over kan jeg lige indskyde at jeg har fået ryddet yderligere op. (Ja, jeg har så meget at oprydning er et flerdags projekt. )Og er stødt på cirka 5 kaninskind samt nogle haler, rævehoveder osv. -100% ÆGTE skind. -Så disse er også til salg. For en fornuftig pris naturligvis. Mvh Nikolaj Og så til billederne. |
|
|
|||
|
|||
|
Pakket Pels/Skind osv.:
|
|
|
|||
|
|||
|
Pakket Pels/Skind osv.:
-I åben sæk. |
|
|
|||
|
|||
|
Læder pakket i sæk:
|
|
|
|||
|
|||
|
Mere læder.
Læder pakket i sæk:
-I åben sæk. |
|
|
|||
|
|||
|
Og så en opsummering til ære for jer
: Alt læder og ruskind (ca. 8kg): 1100kr. (Forsendelsen finder vi ud af.) Skind osv. (ca. 3-4kg): 700kr. (Forsendelsen finde vi ud af.) Jeg kan evt. tage det med til diverse kampagner osv. Derud over kan jeg lige indskyde at jeg har fået ryddet yderligere op. (Ja, jeg har så meget at oprydning er et flerdags projekt. ) Og er stødt på cirka 5 kaninskind samt nogle haler, rævehoveder osv. -100% ÆGTE skind. -Så disse er også til salg. For en fornuftig pris naturligvis. -Få det hele for 2199kr. Prisen er ikke urokkelig, så kom endelig med jeres bud. -Puha det tog lang tid... Mvh Nikolaj Christensen ![]() Last edited by Nikolaj Christensen; 26.09.2005 at 21:14. |
|
|
|||
|
|||
|
Er der nu ikke nogen der har brug for lidt skind/læder/pels alligevel?
Hmmm... Så laver vi lidt op på prisen: Alt læder og ruskind (ca. 8kg): 1000kr. Skind osv. (ca. 3-4kg): 700kr. Derud over har jeg også følgende til salg: Kaninskind 5stk af 25kr Rævehaler 2stk af 75kr Rævehoveder 1 á 120kr 1 á 70kr Rævepote 40kr. Jeg kan evt. tage det med til diverse kampagner osv. Smid en Mail eller en PM. NB. PRISERNE LIGGER IKKE 100% FAST. -Jeg modtager kun seriøse bud. Mvh Nikolaj Christensen |
|
|
|||
|
|||
|
jeg skal bruge nogen store stykker kerne læder (helst en hel ko hud)
hvor store stykker har du. jeg er også intresseret i store skind til kapper og til at sove/sidde/pynte vis det er noget du har så må du meget gerne sige til, |
|
|
|||
|
|||
|
Jeg har ikke nogle hele huder.
Hvor store skind snakker vi om? Altså, normalt laver man jo en kappe ud af flere skind. ![]() |
|
|
||||
|
||||
|
Jeg sys måske du skyder en anelse over med prisen på tingene
Dit læder er (for mig at se) ikke ret meget vær nå det er i assorterede stykker, så 1000 kr næppe.... vi kan sige 200 for posen med pels og så er jeg på ![]() |
|
|
|||
|
|||
|
1000kr er min pris.
Det er da fint hvis du har lyst til at prutte om prisen, men så tager vi den over PM eller Mail, Stephan. 200kr for posen med pels? Der er en grund til mine priser. -At jeg rent faktisk gerne vil have noget der bare minder om penge for det. Der er for alt for mange penge i forvejen, og jeg har ikke lyst til at tabe yderligere på det. Ja, der kan også pruttes om prisen her, men ak nej, hvor mange gange skal man sige det? Udelukkende seriøse tilbud, tak. Og vær venlig at gøre det pr. PM eller Mail. Mvh Nikolaj Christensen |
|
|
|||
|
|||
|
pris
man kan købe assorteredelæder rester for 40 kr kiloet i læderriet
og assorterede pels rester for ca 50kr |
|
|
|||
|
|||
|
Det var da helt utroligt så nævenyttige rollespillere er blevet her på det sidste.
Det eneste jeg kan sige er at I så bare må smutte derned i stedet. Mvh Nikolaj Christensen |
|
|
|||
|
|||
|
Indhold slettet grundet manglende navn
Last edited by Jesper Donnis; 29.09.2005 at 22:53. |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|